Intézményünk felvállalta az enyhe fokban sérült gyermekek oktatását-nevelését is. Így alakult meg a speciális tagozat, ahová ezek a tanulók járnak, és akiket gyógypedagógusaink készítenek föl az önálló életre. A speciális tagozat 2007 júniusáig szegregáltan működött, majd 2007 szeptemberétől megindult egy részleges integrációs folyamat. 

Mit is jelent ez? 
Tagozatunk diákjai már nem teljesen elkülönítve, hanem épértelmű társaikkal egy osztáyközösségben oktatódnak, nevelődnek. 

Mitől részleges? 
Attól, hogy a főbb tantárgyakat - órákról kivéve - továbbra is gyógypedagógusaink tanítják nekik, de a készségtárgyak oktatásán, és osztályok közös programjain együtt lehetnek az osztálytársaikkal. 

Miért volt erre szükség?
Azért, hogy diákjaink és mi pedagógusok is elfogadva a másságot, együtt tudjunk élni a sérült emberekkel. Megtanuljuk befogadni, segíteni, tolerálni őket nemcsak az iskola falain belül, hanem majd a kinti életben is.

Intézményünk gyógyperdagógusainak azonban nemcsak ez a feladatuk, hanem ők látják el azon tanulók fejlesztését, megsegítését is, akik sajátos nevelési igényűek. (dyslexia, dysgraphia, dyscalculia)

Fejlesztő pedagógusunk pedig azokat a tanulókat fejleszti, akik tanulási problémákkal küzdenek.  

csengetési rend

1.   8:00 -   8:45

2,   9:00 -   9:45

3, 10:00 - 10:45

4, 11:00 - 11:45

5, 12:05 - 12:50

6, 13:00 - 13:45

7, 14:00 - 14:45

Office igénylés menete:

 

 

Események:

H K Sze Cs P Szo V
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

pillanatképek

dia13.jpg.orig

Névnap

2024. december 5. csütörtök
Vilma
07:22 16:00

Holnap
Miklós, Döniz
napja lesz.

Akadálymentesítési nyilatkozat

 

© Tessedik Sámuel Általános Iskola. All Rights Reserved.